دوستت دارم!!!!!!
نوشته شده توسط : delaram

تو کیستی؟؟؟

کیستی که من اینگونه مسحور تو ام؟؟؟؟؟؟

تو کیستی؟؟؟

کیستی که قلبم هر لحظه بیاد       تو می تپد ؟؟؟

....

و چه شیرین است زندگی با یاد تو.............

تو کیستی؟؟؟

تو کیستی که از نخستین دیدار دلم را لرزانیدی، چشمانم را اشکبار کردی و شدی تنها آرزویم....؟؟!!

آری .... من تو را دوست می دارم!!!

هر چند که تو مرا دوست نداشته باشی...!!

برایم مهم نیست که تو بخواهی که من دوستت داشته باشم یا نه.....!!

من چون خودم دوستت دارم، تا انتها برای خاطر چشم و دل مسحورم تو را دوست می دارم....

حتی اگر عشق مرا نخواهی...یاد مرا نخواهی و حتی خود مرا........

من تو را می خواهم ... با تک تک نفسهایم...

حتی اگر بدترین کج خلقی ها را با من کنی...

باز هم دوست می دارمت...

فریاد می زنم که دوستت دارم.........حتی اگر گوش هایت را بگیری تا صدایم را نشنوی....من بلند تر از همیشه فریاد می زنم....آنقدر بلند تا بلاخره بشنوی....

.

لیلی زیبای من... چقدر می خواهی از من بگریزی؟؟؟؟

با نوشته هایم ........ با سکوتم....... با نگاهم ......... با تمام وجودم و به اندازه ای که دوستت می دارم فریادی می کشم تا حد خفگی..............

 

 

دوستت دارم!!!!!!

 





:: بازدید از این مطلب : 910
|
امتیاز مطلب : 123
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : 13 / 8 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ص.س در تاریخ : 1389/9/26/5 - - گفته است :
سلام
اول که وارد بلگت شدم بیشت احساس کمتر وارد سایت های طالع بینی شدم تا کسی که با تخیلاتش زندست اما هرچی پایین تر اومدم امیدوار تر شدم
قشنگ بود . مخصوصا این مطلبت
اگر طبع و حوصله اش رو داری ادامه ی آخرین پستمو برام بنویس ببینم تو چی می نویسی
بعد برام نظر بذارش
با تخیلاتت زنده باش
یا - هو


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: